v.39 - Börja med handboken

Jag har tänkt genom mitt projektarbete ytterligare medan jag varit borta i Nederländerna och känner mig säker på min idé. Jag har reviderat min tidsplanering en aning vilket känns bra. En del saker stämde inte längre med projektet. Jag har valt att välja bort att skicka brev till modeföretag om intervjuer eftersom det blir för mycket att förbereda sig inför och inte medför någon relevans till projektet.



Jag har nu börjat med att dela in min handbok i olika kapitel. Det blir totallt 7 kapitel och sedan efterord. Varje kapitel blir som ett steg som du som shoppare ska göra. Efter boken är du en confidant shopper! Till boken ska jag illustrera egna bilder. På så vis är det jag som har copyright på allt i boken. Nu har jag på mig till vecka 3 att göra klar boken. På fredagar har jag mycket ISP-tid och tänker planera in 3 till 4 timmars jobb med projektarbetet då.

Later Skaters!
julia

COMMENTS

Leave a comment here:

Name:
Remember Me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Webpage:

Comment: