V.38 - Hitta bokförlag & förstudie

Nu har jag fixat hemsidan till mitt projektarbete. Jag funderar fortfarande på ett namn på mitt projekt och tänker bestämma mig snart. Igentligen skulle jag förra veckan (v37) hittat ett bokförlag och börjat med bok#1 vilken är inspirationsboken. Boken har jag börjat på, men jag har inte hittat ett bokförlag än. Har bestämt mig att jag ska ha hittat ett denna veckan. Vi känner en person som jobbar på ett tryckeri, så jag tänkte höra av mig till honom och fråga om det skulle vara möjligt att trycka böckerna hos dem. Denna veckan ska jag också börja leta fakta till mitt projekt.

Jag har fått revidera min problemformulering lite för att begränsa den till ett mindre område som är mer genomförbart. Jag tror att jag har lyckats komma fram till en bra frågeställning som handlar mycket om just det som jag tycker om, nämligen design och hur jag hittar min egna stil.

COMMENTS

Leave a comment here:

Name:
Remember Me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Webpage:

Comment: