Min plan för resterande veckor av denna kurs

När vi hade projektarbetsdagar hade jag ett möte med Trond. Han tyckte att projektet verkade flyta på, men att jag skulle skriva lite mer om hur jag har tänkt planera upp min tid så att det syns tydligt vad min plan är och hur jag utför den. Sedan skulle jag också berätta om de val jag har gjort och hur jag resonerade kring dem.

Min plan:

Under vecka 8, Sportlovet, skulle jag helst av allt vilja ha gjort klart böckerna så att jag vecka 9 kan åka till Göteborg med dem, men min gissning är att jag hinner göra klart bok 1 och komma en bit med bok 2. Detta är vad som behöver göras med vardera bok:

Bok #1:
Skriva klart två kapitel + efterord
Skicka kapitlerna till min engelska fröken Johanna för att be om tips när det kommer till stavning och formulering
Rita klart och färglägga bilder
Gå till "Just Nu" tryckeriet och ta reda på vilket program jag behöver använda för att sedan kunna skriva ut sidorna till boken hos dem.
Åka med boken till binderiet i Göteborg

Bok #2:
Skriva ut dem sista bilderna
Köpa flera vita papper + några svarta
Klistra fast bilderna på papprena och dekorera med färg och text (scrapbooking)
Bestämma titel på boken
Åka till binderiet i Göteborg

Eftersom bok #2 troligen inte hinner bli helt klar tills nästa vecka så skulle jag behöva bli klar med den i slutet av vecka 9. Från och med vecka 10 skulle jag vilja fokusera på min presentation, uppsats och att hämta böckerna.

COMMENTS

Leave a comment here:

Name:
Remember Me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Webpage:

Comment: