Jobb under Vinterlovet

Snart börjar skolan igen! Jag har skrivit klart 4 kapitel. Dem blir inte så långa, men jag tror att jag kommer gå tillbaka när jag är klar och tillägga några saker. I fredags var jag i Göteborg och hälsade på bokbindaren. Han kunde binda in boken med klotband och engravera guldtext på fransida och rygg. Totallt kostar det ca 550 kr. Nu känns projektet jättekul och jag planerar att jobba på och bli klar med kapitlerna och förhoppningsvis de flesta illustrationer runt vecka sju. Jag tror jag kommer ha mycket ledig tid innan det nya schemat börjar vecka fyra. Innan hade jag inte tänkt måla så mycket, men nu vill jag gärna att boken ska bli så fin som möjligt eftersom jag ska binda in den. Jag funderar på att binda in min andra bok, men jag ska först bli klar med den första så att jag kan lämna den till bokbinderiet. Bokbindaren sa att det skulle ta ca 2 veckor att göra en bok.

I'll keep you posted!

COMMENTS

Leave a comment here:

Name:
Remember Me?

E-mail: (Will not be published)

URL/Webpage:

Comment: